Igal kliendiüritusel, mida korraldad peab olema kindel äriline eesmärk, kalkuleeritud tulud ja kulud ning muud kaasnevad väärtused ja kasud, rääkis CV Keskuse müügidirektor Taavo Kuusiku.
- Koos toidutegemine aitab ettevõttel tugevdada suhteid klientidega Foto: Raul Mee, Äripäev
CV Keskuse müügidirektor Taavo Kuusiku sõnul korraldavad nad mõningaid kliendisündmusi. Kui nad teeksid neid tervele enda kliendibaasile, siis konkureeriksid nad juba Eesti suurimate festivalidega.
„Sündmusi korraldame peamiselt kuldklientidele ja suure värbamisvajadusega klientidele,“ ütles Kuusiku. Ta on kindel, et personaalne ja hooliv lähenemine minimeerib võimaluse, et klient läheb konkurendi juurde.
Loe pikemalt
Äripäeva teemaveebist Bestsales.ee kuidas Grohe enda sündmusi planeerib ning millised on tema eesmärgid.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.